2016. szeptember 18., vasárnap

Dóri - Tizenhetedik nap: A legjobb és a legrosszabb mozzanat ebben az évben

Ezt most utólagos pótlással írom meg, mivel tegnap buli volt, és nem maradt idő bejegyzést írni. Szóval a mai napon kettőt írok.

Az ilyen kérdésekkel mindig gondban vagyok. Sok jó és rossz dolog történik, de annyira minimális, hajszálnyi különbség van két jó vagy két rossz mozzanat között, hogy ezek aztán egybeolvadnak, és nem igazán tudok olyat választani, ami úgy igazán kiemelkedik a többi közül.
A legrosszabbat könnyebben meg tudom nevezni, mint a legjobbat, úgyhogy azzal kezdem.
Tehát, az idei évben a legrosszabb mozzanat a születésnapom volt. Kórházban töltöttem egy durva összeomlás miatt, ijesztő, fura emberek között. Fájt mindenem, nem tudtam rendesen aludni azon az ágyon, az ülés is megterhelő volt, és az ácsorgás is, amellett egyedül voltam. Sanyi akkor azzal az elhatározással jött be hozzám, hogy szakítani akar velem. Kb. az életem lepergett... nagyon nehezen győztem őt meg arról, hogy adjon még egy esélyt. Borzalmas volt, hogy kis híján elveszítettem a szerelmemet.
Viszont ez a sokkhatás elindított egy olyan úton, amire korábban nem tudtam rálépni, és rohamos fejlődésnek indultam. Ez nem egy mozzanat, hanem egy folyamat volt, mégis említésre méltó pozitívumként tartom számon.
Jó mozzanatok voltak a Halászteleken tett látogatások, illetve a tegnapi Ricsi-bulit nagyon-nagyon élveztem. Hosszú idő után összegyűlt a csapat, táncoltunk, buliztunk, nevettünk, egyszerűen tökéletes volt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése