2016. szeptember 12., hétfő

Ricsi - 12. nap - A nap dokumentálása


  • Éjfél körül még filmeket néztem Szabolccsal, akkor a háromból már csak kettőt: a True Story-t és A Klán-t, mindkettő közepes, egyszer nézhető szerintem, bár a True Story talán gyengébb is.
  • Fél négy körül hazasétáltam, ledőltem aludni.
  • Kilenc után felkeltem, megnéztem a facebook-ot, kaptam egy férfigyűlölő kommentet egy blogbejegyzésemhez, ami azt hivatott levezetni, hogy miért káros, ha egy egész embercsoportot az alapján ítélünk meg, ahogy a kisebbségük viselkedik.
  • Leírtam neki, hogy mit gondolok róla.
  • Elmentem boltba reggeliért, ebédért meg teknőskajáért.
  • A pénztárnál hallottam valakit dumálni, hogy olyan rossz ez a magyar labdarugó válogatott, hogy ki kéne rúgni az összes fogukat. Megkérdeztem a beszélgetőtársát, hogy a női labdarúgókkal szemben is ilyen kritikus, vagy ez csak a férfiakkal szemben kötelesség, ha "nem teljesítenek elég jól".
  • Visszajöttem, adtam enni, inni a hüllőknek, megreggeliztem. 
  • Betettem egy adag mosást és felporszívóztam.
  • Ledőltem másfél órára aludni.
  • Kiteregettem.
  • Facebook nézegetés, osztogatás.
  • Elkezdtem hallgatni egy albumot, amit még Szabolcs mutatott tegnap este, John Fahey-től, pl ilyen dalcímmel, hogy: "You Can't Cool Off in the Mill Pond You can Only Die". Az ő ízléséhez híven elborult, kísérleti zene. Nem kifejezetten rossz, bár az előadó csinált már kommerszebb, könnyebben fogyaszthatóbb albumokat is, amik pedig azért nem emelkednek ki túlzottan.
  • Tisztálkodás.
  • Szendvics.
  • Kifizettem a lakbért.
  • Megérkezett Tamás. Vettem egy sajtburgert meg négy sört és kiültünk egy padra inni, beszélgetni.
  • Vallás, politika, nők, böff.
  • Blogírás.
  • Alvás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése