2016. szeptember 7., szerda

Ricsi - 7. nap - Mérleg

Nos, a csillagjegyem Mérleg és erről kb ennyi elég is. Nem szeretek nagyon belemélyedni ebbe, a legtöbb dolog igaz lehet bárkire, amit összeirkálnak horoszkóp címszó alatt.

Az, hogy szerintem mik jellemzőek rám, a természetemre... a barátaim általában úgy jellemeznek: igazságkereső. Olykor tapintatlan is vagyok, kíváncsiságból, vagy humorból, vagy mert próbálom valahogy megtörni a jeget, (erre más szót szoktak használni). Fontos nekem a kreativitás, gyakran szoktam világ vagy közjobbító dolgokon filozofálni, több ellentétes vonás kirajzolódik a személyiségemben, olykor kompenzálok. Nem tudom könnyen visszafogni az érzelmeimet, sértődékeny vagyok, nem haragtartó, de sajnos minden tüske bennem marad, és azok évek, évtizedek múltán is fájnak. Mindenre próbálok racionális magyarázatot találni és úgy állni a dolgokhoz, hogy azokra van behatásom, hogy az életem irányítása az én kezemben van. Mindent meg akarok tapasztalni, és a saját hibáimból tanulni, gyakran egyáltalán nem érdekel, hogy fejjel megyek a falnak, szükségét érzem a tapasztalatnak. Nagyon nagy igényem van a valahova, valakikhez való tartozás érzésére és ha ez nem talál viszonzásra a környezetemben, felém, akkor rend szerint csalódott vagyok. A kihívások és a kívülálló személyiségek vonzanak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése